Ste že naredili načrt etičnega poslovanja za leto 2016?

Trzin, 9. 12. 2015 - VSTOP PROST!

Številna svetovna podjetja so že posvojila etično delovanje, saj so spoznali, da je etika neločljiv del poslovanja. Je tudi vaše podjetje primer dobre etične prakse?

Vedno je čas za refleksijo etičnega delovanja podjetja, posebej ob zaključku leta. Še posebej pa je sedaj čas, da pripravite načrt poslovanja za prihodnje leto in vpeljete ali posodobite poslovne etične prakse s pomočjo strokovne asistence.

Podajamo nekaj nasvetov za načrt etičnega poslovanja 2016:

  • Misliti in delovati etično je eno in isto.
     
  • Če je vaš etični kodeks starejši od treh let je čas za refleksijo, razvoj in prenovo.
     
  • Etični kodeks je prva oporna točka in vodnik za etično poslovanje.
     
  • Etični kodeks sestavi celoten kader podjetja z jasno določenimi »pravili igre«.
     
  • Vodstvene kadre opremite z odzivno in strokovno etično asistenco.
     
  • Zagotovite vsem zaposlenim etično izobraževanje in skozi personaliziran program spodbudite za poslovno etično delovanje.

In še nekaj vprašanj za spodbudo:

  • Ali etični kodeks živi in je z njim poistoveten celoten kader podjetja ali zanj ve le peščica izbranih?
     
  • Imajo vsi zaposleni kopijo kodeksa in se nanj obrnejo v moralno konfliktnih situacijah?
     
  • Kadar kodeks ne ponudi odgovorov ali imajo zaposleni možnost za strokovno etično pomoč?
     
  • Ali so vsi zaposleni vključeni v etična izobraževanja in ali nov kader ozavestite o vašem etičnem delovanju?
     
  • So vodstveni kadri vzor, primeri poslovne etične prakse?
     
  • Ali spodbujate sprejemanje odgovornosti in etično vedênje pri vseh deležnikih in kako to počnete?

V kolikor so vas vprašanja spodbudila k razmisleku in bi radi dobili nanje tudi strokovne odgovore, potem se nam pridružite na predstavitvenem srečanju in spoznajte etične smernice in naredite načrt za etično poslovanje za leto 2016.

Vabljeni na spoznavanje poslovne etike in naših programov.

V dobri uri bomo predstavili etične poslovne prakse, podali kako ravnati z etičnim kodeksom, ali je vpeljava kodeksa vedênja smiselna in kako v podjetju izobraževati in motivirati za poslovno etiko.

Srečanje je namenjeno vodstvenim kadrom in vsem, ki vpeljujejo programe poslovne etike v podjetje.

VSTOP PROST

Zaradi lažje organizacije dogodka, prosimo za potrditev udeležbe na e-naslov: info@zadialog.si

Sreda 9.12.2015 ob 17.00 uri

OIC TRZIN, Prevale 3

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in enkrat na mesec vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Izdelava kABI d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Zavod ZID