Zven dialoga

15. 3. - OOZ Ljubljana Moste Polje, 21. 3. - OOZ Ljubljana Vič

Se vam pogosto zgodi, da niste razumljeni in da vaše besede letijo v prazno? Se vam dogaja, da preslišite pomembne informacije ali sporočila, ki vam jih predaja sogovornik? Se sprašujete, kaj je pravzaprav sploh želel od vas naročnik / stranka / zaposleni / družinski član? Ste soočeni z očitki: “Sploh ne poslušaš”, “Nisi pri stvari”, “Že 14 dni ti govorim”, … ?

Vse prevečkrat uporabljamo veliko besed z malo učinka ali pa mislimo, da smo vse in veliko povedali, sogovornik pa pravi, da ni prejel informacij. Kaj gre narobe? Zakaj (se) ne slišimo in zakaj nismo slišani?

Ne slišimo, ker ne poslušamo in ker ne prepoznavamo raznolikosti, ki jo nosi zvok in beseda. Razumeti moramo, da beseda je zvok, zato je vibracija in energija, ki jo poleg ušes zazna celo telo in zvoku primerno se tudi odzove. Praksa nam govori, da uspešen govornik je človek, ki zna vešče uporabljati besedo in zna hkrati odlično poslušati; saj če ne slišimo sogovornika, se mu naša beseda ne more približati.

BODITE SLIŠANI. NAUČITE SE SLIŠATI. Zvok je vibracija, ki prežarči vsako snov v prostoru, še posebej pa človeka. Pogosto se zvoka ne zavedamo, saj smo v sodobnem hitrem tempu vsakodnevno izpostavljeni tisočerim zvočnim dražljajem. Oči, nos in usta lahko zapremo, ko imamo dovolj, medtem ko so to izjemno zmožnost ušesa izoblikovala sama. “Ušesa nimajo vek” – kar pomeni, da so vedno na preži in nikoli niso povsem zaprta. Četudi ušesa pokrijemo, slišimo zvok. Zato so se ušesa naučila, da preslišijo moteče vibracije, kar nam omogoča lažje delovanje v svetu nasičenem z zvoki. Vendar pa ravno zaradi tega “pokritega” delovanja naša zmožnost slišanja ni celostna. Kar je glavni razlog, zakaj ne slišimo in nismo slišani. Zato učimo (se) slišati z odprtimi ušesi in predstavljamo pogoje za optimalen sluh.

Program izkustvene delavnice je usmerjen v vaje in interakitvno participacijo, z namenom, da udeleženci na lastni koži prepoznavajo zvok, telo, sebe in sogovorika ter zven besede, njene energije in učinkovitosti.

Usposabljanje odgovori na vprašanja:

  • Kako slišati sogovornika in njegova sporočila
  • Kako slišati sebe in besedo, ki jo izrekamo
  • Kako biti slišan in razumljen
  • Kako zvok in beseda sodelujeta in se dopolnjujeta
  • Kako delujemo in vplivamo, ko so naša ušesa “zamašena”
  • Kako skozi trening sluha izboljšati besedo
  • Kako slišati in biti slišan v okolju polnem hrupa in dražljajev

Seminar organizira Zadialog, stroške udeležbe za člane Zavoda za izobraževanje delavcev povrnemo v celoti.

Podrobneje o programu in prijava: tukaj

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in enkrat na mesec vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Izdelava kABI d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Zavod ZID